La WatchShop.ro, Black Friday 2013 pica pe… 22 noiembrie! Da, ati auzit bine! Cunoscutul magazin online de ceasuri doreste sa ne ofere promotiile si reducerile de Black Friday inainte cu o saptamana fata de data oficiala.
WatchShop.ro este un important magazin online de ceasuri din Romania, ce prezinta multiple avantaje pentru clienti. Oferta lor este variata si include peste 45 de marci de ceasuri pentru barbati, femei si chiar trei marci de ceasuri pentru copii.
Pentru luna noiembrie, cei de la WatchShop au pregatit o serie de promotii inedite, astfel incat sa putem alege un cadou interesant pentru cei dragi. Nu mai enumar sarbatorile care ne asteapta incepand chiar cu sfarsitul lui noiembrie… le stim cu totii!
Black Friday 2013, celebrat pe 22 noiembrie la WatchShop.ro
Nu stim daca cei de la „shop-ul de ceasuri” s-au uitat intr-un calendar gresit. Probabil ca nu… si stiu si ei data exacta cand pica Black Friday 2013. Dar ne anunta ca ei vor sa o „mute” inainte cu o saptamana, pe 22 noiembrie.
![Campania WatchShop pentru Black Friday 2013 Watchshop.ro promotie Black Friday 2013](https://blackfridaymania.ro/wp-content/uploads/2013/11/watchshop-promotie-black-friday.jpg)
WatchShop.ro ne ofera un mic „teaser” inainte de Black Friday.
Aceasta schimbare poate fi intrepretata si ca o stratagema din partea lor.
O data pe partea de imagine si „brand awareness”: toata lumea va discuta despre toate magazinele pe 29 noiembrie 2013. Pe 22 insa, cu o saptamana mai devreme, va fi mai „liniste” si se pot face auzite mai usor promotiile la ceasuri ori accesorii din partea WatchShop.
Si alta data din punctul de vedere al traficului. Una este sa ai la dispozitie zeci de site-uri pe care sa intri si sa verifici promotiile si alta este sa verifici doar unul (sau poate mai multe, daca se hotarasc si alte magazine sa abordeze acelasi plan). Poti studia mai atent oferta, produsele, dar si avantajele oferite. Astfel, cel putin numarul de pagini ce vor fi accesate pe site poate creste.
Practic, 22 noiembrie devine un Black Friday al… ceasurilor!
Oferta – bogata in materie de producatori de ceasuri
Fiind poate cel mai mare magazin online de ceasuri din Romania, watchshop.ro ofera o gama bogata de brand-uri cunoscute. De la casual la clasic, de la elegant la sport, pe WatchShop aveti mii de modele din care puteti alege.
![Cateva marci din seria de ceasuri clasice disponibile la WatchShop.ro Ceasuri clasice watchshop.ro](https://blackfridaymania.ro/wp-content/uploads/2013/11/ceasuri-clasice-watchshop.jpg)
Peste 45 de brand-uri sunt prezente pe site-ul WatchShop.ro. Dati click pe imagine pentru a vedea oferta disponibila in materie de ceasuri clasice.
Site-ul este usor de navigat si permite criterii avansate de filtrare a ceasurilor: dupa un interval de pret, dupa marca, stil sau mecanism utilizat, pentru a enumera doar cateva dintre acestea.
WatchShop, premiat in urma cu o saptamana la GPeC
Pe 5 noiembrie 2013, Gala Premiilor e-Commerce din Romania (GPeC) si-a anuntat castigatorii. WatchShop a luat 2 premii, pentru cel mai bun magazin online din grupa „Experienced 2013” si pentru cel mai bun magazin de cadouri si bijuterii. Este inca o confirmare a eforturilor depuse de administratorii WatchShop pentru o experienta cat mai placuta pentru cumparatorii de pe site-ul propriu.
Gala Premiilor e-Commerce din Romania (GPec) este organizata anual sub forma unor conferinte, dar si a unei competitii deschise pentru magazinele online, unde sunt premiate in final cele care permit o experienta cat mai placuta utilizatorilor, care performeaza si, nu in ultimul rand, care respecta clientul. Pe parcursul competitiei, site-urile sunt ajutate si sfatuite de experti in diverse domenii: juridic, e-mail marketing, social media marketing, SEO, cresterea conversiilor, dar si cu privire la accesibilitatea ori a usurintei utilizarii site-ului.
Totodata, merita amintit ca watchshop.ro este atestat Trusted.ro. Aceasta acreditare se obtine dupa ce se verifica faptul ca magazinul respecta niste standarde minime ce se refera la transparenta informatiilor publicate pe site, in acord cu legislatia in vigoare. Sunt impuse anumite criterii in privinta politicii de confidentialitate a datelor, a informatiilor legate de returnarea produselor si, in general, in privinta tuturor normelor legale referitoare la comertul online.
Acreditarea Trusted.ro, precum si premiile obtinute la GPeC, constituie un plus de imagine pentru watchshop.ro.
„Banii inapoi de Black Friday” – o alta campanie WatchShop
Chiar in cadrul conferintelor GPeC, de care am amintit mai sus, multi comercianti se plangeau ca publicitatea din jurul Black Friday are si un revers al medaliei: vanzarile sunt destul de slabe in luna noiembrie inainte de marele eveniment al reducerilor, chiar daca de Black Friday se realizeaza in final vanzari cat pentru mai multe zile (sau saptamani in unele cazuri) la un loc.
Potentialii clienti au tot fost bombardati anii trecuti cu mesaje de reduceri, procente taiate, oferte si promotii de Black Friday, incat multi au constientizat importanta evenimentului. Adica fix ce-si doreau comerciantii… numai ca astfel o zi obisnuita, mai ales din luna noiembrie, nu se poate compara cu Black Friday. Astfel, se inregistreaza vanzari mai slabe pe parcursul a 2-3 sau poate chiar 4 saptamani inainte de Vinerea Neagra.
Anul acesta, mai multi comercianti incearca sa convinga clientii sa cumpere produse chiar si inainte de Vinerea Neagra, prin diverse campanii care sa acopere diferenta potentiala de pret pentru produsele ce vor avea pretul intrat la apa de Black Friday.
In cazul WatchShop.ro, diferenta de bani intre pretul unui produs cumparat incepand cu 7 noiembrie si pretul de Black Friday, in cazul in care produsul va intra in promotie de Vinerea Neagra, se va oferi clientului inapoi, cash.
Cadourile de Sfantul Nicolae pot sosi la timp!
Pe pagina dedicata evenimentului sunt prezentate mai multe informatii legate de desfasurarea zilei de Black Friday. Mentiunea finala mi se pare cea mai importanta: datorita numarului mare de comenzi asteptate, livrarile pot dura si pana la 10 zile lucratoare. Este cam la limita pentru comandarea unui cadou pentru o Andreea sau un Andrei, dar cu siguranta in grafic pentru un Nicolae sau o Nicoleta.
Lasă un răspuns