Numarul magazinelor participante la evenimentul Black Friday 2013 s-a marit cu un alt retailer important din Romania, Domo, care promite reduceri masive si nervi mai putini in Vinerea Neagra.
Faptul ca tot mai multe magazine intra in febra Black Friday 2013 nu mai surprinde pe nimeni, dar asta nu poate decat sa ne bucure. Este placut sa stii ca o sa ai de unde alege, mai ales cand toti retailerii se vor stradui sa ofere produse cat mai bune la preturi cat mai avantajoase.
DOMO se pregateste intens de Black Friday 2013, cu servere si case de marcat mai eficiente
Pe lista ta de locuri de vizitat in Vinerea Neagra poti adauga acum si DOMO. In plus, nu vei fi nevoit sa iti faci griji ca site-ul retailerului va „pica”, intrucat conducerea companiei a anuntat ca va avea la dispozitie un server de 8 ori mai puternic decat in mod obisnuit, pentru a face fata traficului crescut.
Daca preferi sa mergi intr-unul din magazinele companiei in loc sa vizitezi site-ul de acasa sau de la birou, atunci trebuie sa stii ca si personalul a fost crescut cu 50%. In trecut, era foarte greu pentru angajati sa se ocupe in timp util de toti vizitatorii, insa anul acesta se spera ca personalul sporit va reduce timpul pe care oamenii vor fi fortati sa il petreaca in magazin.
Retailerul se axeaza si pe o eficientizare majora a operatiunilor de Black Friday 2013. In afara de cresterea numarului de angajati, DOMO a facut un upgrade la software-ul de gestiune al caselor de marcat. Acestea sunt acum cu 50% mai eficiente decat in trecut, de aceea clientii vor petrece mai putin timp la case.
![Logo-ul binecunscut al DOMO, cu cele 2 culori princiaple: albastru si verde Logo magazin DOMO Romania](https://blackfridaymania.ro/wp-content/uploads/2013/11/domo-black-friday-2013.jpg)
Logo-ul DOMO.
Evenimentul DOMO Black Friday 2013 promite sa nu dea batai de cap clientilor. Magazinul online va avea parte de un server mult mai puternic ca in trecut, in timp ce toate cele 97 de magazine din tara vor dispune de un numar sporit de angajati si de case de marcat mai rapide.
50% este „procentajul cheie” pentru DOMO
Pentru ca totul a fost imbunatatit cu 50%, DOMO va urmari si cresterea categoriilor de produse care vor sta la dispozitia cumparatorilor. Anul acesta va aduce clientilor reduceri la produse din 50% mai multe categorii ca in anul precedent, astfel toata lumea va putea sa isi cumpere electrocasnicele mult dorite de Black Friday 2013.
Ligia Rosu, Marketing Manager, a tinut sa precizeze ca vanzarile vor creste de pana la noua ori mai mult fata de lunile „normale”. In baza acestei preconizari, retailerul a decis sa isi ia toate masurile de precautie si sa fie pregatit pentru avalansa de clienti.
Pentru moment, DOMO nu a facut publica data la care va „sarbatori” Black Friday. Tot mai multe magazine romanesti devanseaza acest eveniment pentru 22 noiembrie, comparativ cu data de 29 noiembrie prevazuta de americani.
DOMO: „Spune ce-ti doresti de Black Friday!”
Domo a lansat si o aplicatie speciala pentru utilizatorii de dispozitive mobile. Se numeste „Spune ce-ti doresti de Black Friday!” si consta intr-un chestionar menit sa determine ce vor oamenii sa isi cumpere si care este bugetul maxim alocat cumparaturilor.
Pana in acest moment, sondajul spune ca peste 30% din clienti nu vor cheltui mai mult de 1.000 de lei in Vinerea Neagra. Pe de alta parte, conform estimarilor DOMO, cele mai mai cresteri ale vanzarilor vor fi inregistrate in domeniul smartphone-urile, tabletelor, Smart TV-urilor si televizoarelor 3D.
Mai multe informatii pot fi gasite pe site-ul domo.ro.
Lasă un răspuns