Magazinul de imbracaminte si incaltaminte ZorileStore a dezvaluit ca vanzarile inregistrate pe parcursul campaniei Black Friday 2013 au crescut in comparatie cu cele de anul trecut, punand umarul la tinta de un milion de euro vanzari in 2013. Pentru 2014, planurile magazinului online sunt si mai ambitioase, avand drept tinta dublarea cifrei de afaceri.
In urma cu doar 7 ani, ZorileStore a pornit la drum ca o retea de magazine pe litoralul Marii Negre. In prezent, este unul dintre magazinele de fashion de succes in mediul online, cu o cifra de afaceri ce creste de la an la an.
Din moment ce evenimentul Black Friday a luat amploare in ultimii ani si in Romania, magazinul a organizat doua campanii de reduceri in 2013, cand mai multi comercianti au lansat promotiile inainte cu o saptamana de data oficiala. Prima campanie de Black Friday a avut loc incepand cu 22 noiembrie 2013, iar cealalta s-a desfasurat weekend-ul urmator.
Puma, cel mai popular brand pe ZorileStore.ro in timpul Black Friday 2013
Cele mai cautate produse au fost pantofii sport, ZorileStore reusind sa vanda mai mult de 5.000 de perechi in doar doua weekend-uri. Alte produse populare au fost cele de sezon, romanii cumparand un numar mare de ghete si geci.
Reducerile au fost importante, atingand chiar si 70% la unele produse ale marcilor Lacoste, Lotto si Puma. Competitia marcilor de haine si incaltaminte a fost acerba, insa Puma a fost desemnat cel mai popular brand de catre magazinul online in timpul campaniilor de Vinerea Neagra.
Reducerile de pana la 70% au dus la dublarea comenzilor comparativ cu anul 2012
Conform unui comunicat ZorileStore, vanzarile in timpul sesiunilor de Black Friday 2013 au atins 100.000 de euro, iar numarul comenzilor s-a dublat fata de anul trecut.
Cumparaturile au fost realizate inclusiv de pe dispozitive mobile, precizeaza comunicatul. Comenzile plasate de pe telefonul mobil au crescut cu peste 283%, iar cele de pe tablete cu peste 315% – dovedind astfel ca si romanii se inscriu in trendul cumparaturilor din ce in ce mai multe de pe dispozitivele mobile conectate la Internet.
A doua campanie de Black Friday a insemnat pentru ZorileStore comenzi medii cu 13% mai mari decat in cadrul primei campanii, iar barbatii au fost la conducere, inregistrand cu 50% mai multe comenzi decat persoanele de sex feminin.
Cifra de afaceri de 1 milion de euro din 2013 se va dubla anul urmator
Un reprezentant al ZorileStore a confirmat ca vanzarile magazinului vor atinge totalul de 1 milion de euro pana la finele anului, o crestere puternica in comparatie cu anul 2012, atunci cand au fost inregistrate vanzari de 600.000 de euro.
In plus, cifra de afaceri se estimeaza ca va creste semnificativ anul urmator. Magazinul online isi propune drept tinta incasari in jur de 2 milioane de euro in 2014, dublu fata de anul acesta, iar campania de Black Friday 2014 va fi o piesa importanta in atingerea acestui scop.
Puteti regasi o lista cu magazinele de fashion care au participat la Black Friday in cadrul paginii noastre dedicate site-urilor de haine si imbracaminte ce au avut oferte in perioada 22 noiembrie – 2 decembrie 2013.
Lasă un răspuns