Black Friday 2013 la evoMAG a inceput cu o saptamana mai devreme si a durat patru zile. Reducerile aplicate special cu ocazia Vinerii Negre au fost disponibile in zilele 22, 23, 24 si 29 noiembrie. Dupa experienta din 2012 si cererile numeroase, Black Friday 2013 a adus la evoMAG un showroom nou, stocuri imbogatite constant si discounturi de pana la 90%.
Prezent la noi in tara inca din anul 2005, magazinul online evoMAG se numara printre principalii comercianti din mediul online. Dupa 9 ani de experienta, site-ul este vizitat zilnic de aproximativ 30.000 de persoane.
Magazinul online evoMAG cuprinde peste 120.000 de produse in portofoliul sau. Cu ocazia Black Friday 2013, la evoMAG s-a inregistrat, in prima parte a zile de 22 noiembrie, o crestere a traficului pe site de peste 8 ori fata de o zi obisnuita.
Prima faza de Black Friday 2013 la evoMAG s-a desfasurat timp de 3 zile
Black Friday 2013 a debutat pe 22 noiembrie la evoMAG si s-a desfasurat, in prima faza, pana pe 24 noiembrie. In prima zi de promotie, doritorii au avut acces la oferte disponibile la majoritatea categoriilor de pe site, inclusiv la electrocasnice si dispozitive portabile. Reducerile au variat in functie de produs si au ajuns chiar pana la 90%.
Imprimantele si multifunctionalele au beneficiat pe 22 noiembrie de discounturi de pana la 60%, ceea ce a dus la epuizarea rapida a stocurilor mai multor produse, cum ar fi HP Deskjet 1050A, o multifunctinala vanduta pentru doar 99 de lei.
Laptopurile au fost reduse cu pana la 30%, exemplu fiind aici modelul HP Compaq Presario CQ58-309SQ, afisat la un pret de doar 949 de lei.
Televizoarele au beneficiat de discounturi de pana la 25% si monitoarele au fost reduse cu pana la 40%. Referitor la categoria din urma, mentionam modelul Philips 248C3LHSB, cu o diagonala de 23,6 inci si rezolutie full HD, care a fost vandut la doar 599 de lei.
In segmentul dispozitivelor mobile, tabletele au avut micsorari ale preturilor de pana la 50%, iar telefoanele mobile, de maximum 38%. Astfel, o tableta Horizon H710 cu Android 4.0 si ecran de 7 inci a fost disponibila la 199 de lei, iar telefonul de top Sony Xperia Z a avut un pret de doar 1.799 de lei, redus de la 2.199 de lei.
Marele discount de 90% a fost aplicat la mouse-ul optic Trust Compact Evano, care a fost redus de la 59 de lei la doar 6 lei.
Pe data de 22 noiembrie, au fost introduse in oferta Black Friday peste 11.000 de produse, care au beneficiat de cele mai mari reduceri cu ocazia campaniei Black Friday 2013 la evoMAG. Distribuitorul a garantat o perioada maxima de livrare de 7 zile. Cumparatorii au avut si posibilitatea de a-si ridica produsele din showroom-ul proaspat deschis in acel an.
A doua runda de Black Friday 2013 a venit la evoMAG pe 29 noiembrie
Dupa succesul primei runde de Black Friday 2013, cei de la evoMAG au anuntat organizarea celei de-a doua etape a evenimentului. Spre deosebire de campania desfasurata in urma cu o saptamana, abonatii la newsletter-ul magazinului au primit cu 6 ore mai devreme ofertele pe mail, pentru a se putea informa in timp util.
Campania a pornit de aceasta data la orele 00:00 si a durat o singura zi. Reducerile de pe 29 noiembrie au depasit 80% in cazul anumitor produse. Laptopurile au pornit de la pretul de doar 949 de lei, tabletele de la 249 de lei, iar telefoanele de la 299 de lei.
Televizoarele au avut reduceri de pana la 4.200 de lei, in top la acest capitol situandu-se Smart TV-ul LED Toshiba 65L9363DG, cu o diagonala de 65 de inci, suport pentru tehnologia 3D si rezolutie Ultra HD. Alte categorii de produse mai ieftine au fost imprimantele si espressoarele, acolo unde unele bunuri au fost disponibile la doar 99 de lei.
Drintre produsele cele mai ieftine din categoriile lor, al caror stoc s-a epuizat rapid, mentionam imprimanta HP Deskjet 1000 (99 lei), laptopul Lenovo B590 (1.299 lei), aparatul foto compact Nikon Coolpix L27 (199 lei) si smartphone-ul HTC Desire 200 (499 de lei).
Rezultatele intregii campanii de Black Friday 2013 la evoMAG
Conducerea magazinului a dezvaluit ca au fost inregistrate vanzari de aproximativ 1,1 milioane euro, doar pana la ora 09:00 a primei zile de Black Friday.
De asemenea, la 11 ore distanta de momentul in care au fost facute publice ofertele evoMAG, peste 65% din stocul pregatit pentru cele 3 zile de campanie a fost deja epuizat.
Pe 22 noiembrie, la ora 18:00 se inregistrasera deja 7.500 de comenzi, in valoare totala de aproape 1,6 milioane de euro. Sute de mii de vizitatori si mai mult de 10.000 de comenzi sunt doar cateva rezultate ale campaniei de success de Black Friday 2013 la evoMAG.
Pana la sfarsitul campaniei, magazinul a reusit sa depaseasca targetul de vanzari de 2 milioane de euro stabilit pentru Black Friday 2013.
Anul acesta, se asteapta ca vanzarile si incasarile sa creasca. Pana atunci, suntem curiosi sa aflam ce produse v-ati dori sa existe in campaniile promotionale de Black Friday 2014 la evoMAG!
georgescu cristian a zis
Astept sa fac diferenta pretului unor produse de acum in comparatie cu black Friday