ZorileStore este unul dintre magazinele importante de fashion din Romania, care a participat la editiile de Black Friday din ultimii ani. Dupa succesele inregistrate cu „Eclipsa de preturi” in 2013 si 2014, asteptarile clientilor pentru Black Friday 2015 la ZorileStore sunt mari.
ZorileStore este o prezenta obisnuita in campaniile de Black Friday organizate in Romania. In ultimii doi ani, comerciantul de articole vestimentare sport a organizat cate doua campanii de reducere si si-a marit vanzarile de la an la an.
O scurta prezentare a magazinului, precum si o retrospectiva a campaniei de reduceri, din 2012 pana in 2014, ne vor ajuta sa ne facem o idee despre editia de Black Friday 2015 la ZorileStore. Pe baza datelor din trecut, estimam ca evenimentul promotional din 2015 are mari sanse sa se desfasoare tot in 2 runde, ce vor incepe pe 20 noiembrie, respectiv pe 27 noiembrie.
ZorileStore – magazinul online de incaltaminte si imbracaminte sport
Pentru multi dintre noi, magazinul ZorileStore nu mai are nevoie de introducere. ZorileStore a fost infiintat in 2007 si s-a lansat in mediul online in 2011. Dupa numai un an de prezenta pe piata de e-commerce, magazinul a reusit sa castige premiul pentru cel mai bun start-up online, acordat in cadrul Galei Premiilor e-Commerce din 2012. De atunci si pana in prezent, magazinul virtual a reusit sa-si creasca cifra de afaceri in fiecare an, lucru realizat si in urma campaniilor de reduceri de Black Friday.
ZorileStore este specializat in comercializarea de articole vestimentare si incaltaminte sport pentru barbati, femei si copii. Selectia de branduri de pe site cuprinde nume foarte cunoscute din domeniu, precum Puma, Le Coq Sportif, Adidas sau Lacoste. Asemenea anilor trecuti, ne asteptam sa vedem un numar mare de articole semnate de aceste marci si in editia de Black Friday 2015 la ZorileStore, in luna noiembrie.
Cum s-a desfasurat Black Friday la Zorile Store in anii precedenti?
Pentru un pronostic cat mai reusit in privinta Black Friday 2015 la ZorileStore, este necesara o scurta trecere in revista a editiilor anterioare de Vinerea Neagra.
Cu toate ca au participat la Black Friday si in 2012, cand au inregistrat vanzari spectaculoase, editia din 2013 ne ofera mai multe date statistice care reflecta potentialul magazinului. Astfel, campania de Vinerea Neagra de acum doi ani s-a desfasurat nu o data, ci in doua randuri la ZorileStore, la o saptamana distanta, mai exact in perioada 22 – 24 noiembrie si intre 29 noiembrie – 1 Decembrie.
Cele 6 zile de reduceri au condus la o crestere semnificativa a cifrei de afacere, de la 600.000 de euro in 2012, la 1 milion de euro din vanzari online in 2013. Cele doua weekenduri consecutive de reduceri au dublat vanzarile fata de aceeasi luna a anului precedent, pentru un total de 100.000 de euro. In urma acestor date, echipa ZorileStore a estimat ca anul 2014 va aduce vanzari de 4 milioane de euro, dintre care jumatate realizate doar in mediul online.
In decursul celor doua campanii de Black Friday 2013 s-au vandut peste 5.000 de perechi de pantofi sport, iar cea mai populara marca a fost Puma. In urma vanzarilor pe internet s-au putut realiza si statistici interesante referitoare la clientii ZorileStore. A fost determinat astfel faptul ca majoritatea clientilor online sunt barbati cu varsta intre 25 si 34 de ani. Totodata, s-a consemnat si o crestere importanta a procentului de comenzi plasate pe dispozitive mobile.
Ce oferte a adus „Eclipsa de preturi” la ZorileStore in 2014?
Editia din 2014 a venit cu estimari de crestere a vanzarilor cu 10 procente fata de anul precedent, dar si cu stocuri mai mari. Campania s-a desfasurat tot in doua weekenduri consecutive, intre 21 – 23 si 28 – 30 noiembrie 2014. Prima runda de reduceri a inceput in noaptea de vineri, 21 noiembrie 2014, la ora 00:50.
Pentru a putea ghici cam ce oferte ne asteapta de Black Friday 2015 la ZorileStore este important sa analizam oferta de anul trecut. Astfel, la categoria de barbati s-au gasit urmatoarele tipuri de articole la reducere la anteriorul Black Friday:
- pantofi casual, tenisi si papuci;
- geci, veste si jachete;
- bluze, pulovere si tricouri;
- treninguri;
- genti.
Publicul feminin a avut de ales dintre urmatoarele:
- cizme si platforme;
- pantofi de fitness, tenisi si papuci;
- geci, veste si jachete;
- tricouri;
- treninguri si pantaloni de trening;
- genti si portofele.
Au existat si o serie de articole unisex, anume fesuri, fulare, manusi, rucsacuri si sosete. Vizitatorii site-ului au putut sa-si voteze modelele preferate pe pagina oficiala de Facebook, iar produsele care au strans cele mai multe voturi s-au bucurat de cele mai mari discounturi. Reducerile au urcat pana la 70 de procente.
La fel ca si in 2013, publicul predominant a fost masculin si cele mai multe comenzi inregistrate au fost realizate de pe telefonul mobil si tableta. Barbatii au plasat si comenzi mai mari in comparatie cu cele facute de femei. Pantofii sport s-au vandut cel mai bine, iar cel mai popular brand a ramas Puma. Pe lista de marci indragite s-au numarat si Le Coq Sportif, precum si Lacoste, care a inregistrat o crestere in vanzari.
O surpriza placuta a constituit-o taxa de livrare, de numai 5 lei pentru orice comanda. De asemenea, daca plateati inca 2,5 lei, aveati posibilitatea de a deschide coletul in momentul primirii. Acest lucru este foarte util pentru a va asigura ca ceea ce vi s-a livrat este exact ceea ce ati comandat. Bineinteles, dreptul de retur in 14 zile ramane valabil (indiferent de deschiderea sau nu a coletului la livrare).
Black Friday 2015 la Zorilestore – la ce ne putem astepta?
Mai sunt aproape 2 luni pana la campania oficiala de Vinerea Neagra, anuntata pe 27 noiembrie 2015. Pe lista magazinelor participante nu lipseste ZorileStore, dar la ce ne putem astepta anul acesta in materie de oferte?
In primul rand, nu stim exact daca se va organiza o campanie precedenta celei din 27 noiembrie. In ultimii doi ani, magazinul a decis sa organizeze doua weekenduri de super reduceri, care s-au bucurat de un mare succes. Asadar, nu este exclusa posibilitatea ca si anul acesta campania intitulata „Eclipsa de preturi”, asa cum o numesc cei de la ZorileStore, sa vina la dublu.
Referitor la marfa comercializata, probabil ca Puma se va mentine in continuare pe primul loc la vanzari. Ne putem astepta la stocuri suplimentate si poate chiar la marfa noua sau mai diversificata. Conform datelor din anii precedenti, cei de la ZorileStore au motive sa creada ca anul acesta va creste procentul comenzilor plasate de catre femei, cat si valoarea comenzilor efectuate. Probabil ca tot barbatii vor ramane insa pe primul loc si vor face si cele mai mari investitii.
Se intravede ca si comenzile efectuate de pe telefonul mobil sa fie mai numeroase. In plus, avand in vedere trendul ascendent din ultimii doi ani, este foarte probabil ca Black Friday 2015 la ZorileStore sa inregistreze vanzari mai mari fata de ultima editie.
La campaniile anterioare de Black Friday, foarte multi vizitatori au accesat site-ul ZorileStore venind de pe Facebook, asa ca este posibil ca de editia aceasta sa se organizeze concursuri in reteaua sociala. O alta surpriza ar fi si cresterea reducerilor peste maximumul de 70% inregistrat in anii trecuti. Inca nu stim ce politica va adopta ZorileStore in privinta tarifelor de livrare de Black Friday 2015, dar sigur va vom anunta din timp aceasta informatie utila (foarte posibil ca tariful de 5 lei pentru transport sa ramana valabil).
Pana la startul Black Friday in Romania, va recomandam sa accesati sectiunea SALE din magazinul online ZorileStore, unde veti gasi reduceri si de peste 70%.
Suntem aproape siguri ca editia de Black Friday 2015 la ZorileStore nu va dezamagi! Magazinul a reusit sa castige increderea publicului prin serviciile si produsele oferite si se bucura inclusiv de o recomandare de calitate din partea Puma. Asadar, nu ar fi rau sa pastrati cativa bani deoparte pentru noiembrie, deoarece ZorileStore sigur are pregatite multe surprize de Black Friday 2015!
Lasă un răspuns