Altex planuieste sa sustina o campanie de Black Friday in fiecare anotimp, pentru a permite romanilor sa isi achizitioneze produsele electro-IT de care au nevoie in orice perioada a anului, nu doar in noiembrie.
Unul dintre cei mai mari retaileri din Romania, Altex, sustine campanii atipice de Black Friday. Magazinul a participat si la editia din 2015 a festivalului reducerilor, insa promotiile au fost disponibile toata luna noiembrie, in loc de o zi sau un weekend, asa cum au oferit majoritatea concurentilor sai.
In ultimii ani, clientii retailerului au fost intampinati de Vinerea Neagra si in alte perioade ale anului, nu doar in noiembrie. Cea mai recenta editie a fost cea de iarna si a avut loc in perioada 18-23 februarie 2016.
Se pare ca liderii companiei sunt multumiti de rezultatele acestor evenimente, pentru ca tocmai au anuntat ca vom avea cate un Black Friday in fiecare anotimp.
Altex si Media Galaxy vor organiza Black Friday in fiecare anotimp
Altex a organizat un eveniment pentru a-si prezenta rezultatele din 2015, dar si pentru a oferi cateva indicii cu privire la planurile de viitor ale companiei. Noua, celor de la Black Friday Mania, ne plac reducerile, astfel incat ne intereseaza cel mai mult planurile referitoare la campaniile de Vinerea Neagra, care vor fi desfasurate atat la Altex, cat si la Media Galaxy, in fiecare sezon din an.

Altex va sustine o campanie de Black Friday in fiecare anotimp si ar putea reintroduce creditul cu buletinul in curand. Sursa foto: playtech.ro.
Conducerea retailerului isi doreste ca romanii sa nu mai astepte luna noiembrie pentru a-si cumpara electrocasnice, electronice ori produse IT la reducere. Din acest motiv, vom avea parte de Black Friday in fiecare anotimp la Altex!
Acest lucru este demonstrat de precedentele editii ale evenimentului, care arata ca retailerul vrea sa domine piata electro-IT cand vine vorba de campanii promotionale. Editia de iarna din februarie 2016 a constat in discounturi masive la mii de produse, timp de sapte zile.
Din moment ce magazinul nu va rata niciun anotimp, ne asteptam ca editia de primavara sa fie organizata candva in luna aprilie sau mai a acestui an.
Vesti bune pentru consumatorii romani, dar nu atat de bune pentru rivalii lui Altex
Aceasta mutare din partea Altex nu va fi privita cu ochi buni de catre concurenti. Recent, Flanco a acuzat magazinele care sustin astfel de campanii in mod constant, din mai multe motive.
Conducerea Flanco este de parere ca aceste promotii arata o lipsa de creativitate, dar si ca ele reprezinta un mod de a acoperi anumite neajunsuri. In plus, adevaratul eveniment Black Friday din luna noiembrie si-ar putea pierde din valoare.
Mai multi retaileri si-au exprimat ingrijorarea cu privire la impactul Vinerii Negre, iar aceste temeri ar putea fi adeverite de faptul ca unul dintre cele mai mari magazine din Romania va continua sa organizeze cate un Black Friday in fiecare anotimp.
Ramane de vazut cum vor reactiona rivalii si daca vor mentine pasul cu promotiile organizate de Altex.
Altex planuieste reintroducerea creditului cu buletinul in magazinele sale
Planurile de viitor ale magazinului incep cu imbinarea infrastructurii online cu cea offline. Altex si Media Galaxy permit clientilor sa rezerve produsele online si sa le ridice din magazinele offline, iar urmatorul pas este sa le dea sansa acestora sa returneze produsele tot in mediul offline in cazul in care nu sunt multumiti de ele.
O alta veste buna ar fi aceea ca Altex vrea sa readuca o optiune populara de cumparare printre romani: creditul doar cu buletinul. Conducerea magazinului a vorbit de mai multe ori despre avantajele creditului cu buletinul, iar la evenimentul special, Cristian Laza, vice-presedintele retailerului, a spus ca acest sistem ar putea reveni in cadrul magazinului.
Directorul executiv, Dan Ostahie, a spus ca de pe urma acestui lucru ar putea beneficia chiar si economia Romaniei. Revenind la Altex, magazinul a avut incasari de 433 de milioane de euro in 2016, adica o crestere de 30% comparativ cu 2014.
Exista 109 puncte offline ale Altex si Media Galaxy, acestea avand in total o suprafata mai mare de 120.000 de metri patrati. Portofoliul companiei consta in aproximativ 20.000 de produse diferite, in timp ce fluxul zilnic de vanzari online si offline atinge tot cota de 20.000.
Totusi, vanzarile online au reprezentat doar 20% din volumul total din 2016, dar se urmareste crestea ponderii pana la 30% in 2016. Dintre utilizatorii care cumpara online, numai 10% aleg sa plateasca direct pe internet, in timp ce ceilalti prefera plata ramburs.
In final, conducatorii Altex au dezvaluit ca planuiesc sa duca brandul dincolo de granitele Romaniei. Deocamdata nu au fost oferite mai multe informatii, insa extinderea ar putea avea loc in 2017 sau 2018.
Lasă un răspuns