Elefant este deja unul dintre cele mai mari magazine online din Romania prin prisma vizitatorilor, a incasarilor si a diversitatii produselor. Retailerul se extinde de la an la an si efectele au fost vizibile in campaniile precedente de Black Friday. In 2015, Elefant a inregistrat o crestere insemnata a veniturilor, o crestere care este asteptata si cu ocazia Black Friday 2016, conform co-fondatorului Elefant, Dan Vidrascu.
Un eveniment important pentru magazinele online este GPeC Summit. Cea de-a zecea editie a avut loc la finalul lunii noiembrie 2015, imediat dupa incheierea celui mai mare festival al reducerilor din an – Black Friday.
Dan Vidrascu, co-fondatorul Elefant, a fost prezent la conferinta si a acordat un interviu Sabinei Cornovac cu privire la rezultatele magazinului de Black Friday in 2015, dar si in restul anului si la asteptarile pentru 2016. Se pare ca Vinerea Neagra 2015 a fost o editie de succes pentru retailer, intrucat Elefant a inregistrat o crestere in jur de 140% comparativ cu anul 2014.
Rezultate Elefant de Black Friday 2015: venituri mai mari cu 140%, trafic de 10 ori mai mare
Reprezentantii Elefant.ro preconizau o crestere situata intre 70 si 80 la suta de Black Friday 2015 fata de runda din 2014. Totusi, asteptarile lor au fost depasite, conform lui Dan Vidrascu, iar incasarile au crescut cu 140%.
Co-fondatorul magazinului a confirmat si faptul ca traficul din Vinerea Neagra 2015 a fost de 10 ori mai mare decat cel dintr-o zi normala. Mai multi vizitatori inseamna mai multi potentiali clienti si acest lucru s-a vazut in rezultatele Elefant de Black Friday 2015.
Probabil traficul atat de mare explica si sincopele avute de site-ul Elefant.ro la startul Black Friday de anul trecut – site-ul a fost inaccesibil total sau partial cel putin pentru cateva zeci de minute. Speram ca de Black Friday 2016 magazinul sa fie mult mai bine pregatit din acest punct de vedere.
Nu avem cifrele de la toti ceilalti retaileri, insa aceasta este probabil una dintre cele mai mari cresteri inregistrate de catre un magazin online din Romania. Dupa cum recunoaste si co-fondatorul retailerului, acest lucru este destul de greu de atins, mai ales tinand cont de faptul ca cifrele Elefant sunt deja destul de insemnate.
Cele mai populare categorii au fost cartile si accesoriile fashion, iar aici notam ceasurile, care s-au vandut foarte bine. De asemenea, vanzarile de electronice, parfumuri si produse cosmetice au crescut semntificativ in 2015 fata de 2014.
Reprezentantii Elefant asteapta rezultate similare si in anul 2016
Elefant nu se opreste aici! Co-fondatorul magazinului spune ca se asteapta la rezultate similare si in 2016. Dan Vidrascu a confirmat faptul ca veniturile retailerului au crescut cu aproximativ 90% pe parcursul anului 2015 comparativ cu 2014.
Studiile arata ca segmentul e-commerce din tara noastra este subdezvoltat din punct de vedere al incasarilor si ca romanii inca prefera sa cumpere offline decat online. De aceea, este loc de crestere si sunt semne ca trendul ascendent va continua in 2016.
Reprezentantul Elefant este convins ca interesul romanilor pentru cumparaturile online va creste. In urma acestui fapt, este logic sa se astepte la o evolutie a traficului pe site, cat si a incasarilor.
Pentru moment, piata e-commerce din Romania este sub nivelul multor tari din Uniunea Europeana. Acest decalaj se va micsora in timp, dar romanii au nevoie si de ajutorul magazinelor prin prisma campaniilor promotionale de amploare.
Dupa cum am vazut in trecut, incasarile din Vinerea Neagra dau un impuls veniturilor anuale. Din acest motiv noi suntem siguri ca vom avea parte de o campanie de reduceri de Black Friday 2016 la Elefant.
Lasă un răspuns