Anul se încheie, așa că acum este momentul să vedem ce căutări Google 2019 au fost cele mai populare printre români. La fel ca și anul trecut, evenimentul Black Friday s-a aflat în topul căutărilor de anul acesta.
Ne aflăm la final de an, adică în momentul în care tragem linie și vedem care au fost realizările din acest an. Tot acum vedem și care au fost interesele românilor, conform topului de căutări Google 2019 – iar evenimentul Black Friday a fost unul dintre acestea!

Black Friday, în topul de căutări Google 2019.
Black Friday a ajuns în top 10 căutări, mai exact campania de eMAG Black Friday, care a ocupat anul acesta chiar primul loc. Despre acest eveniment și despre mai multe statistici poți citi mai jos!
eMAG Black Friday, în topul de căutări Google 2019
2019 a fost un an intens pentru români, în special pentru faptul că tocmai ce au avut loc alegerile prezidențiale. Topul de căutări Google 2019 evidențiază preocupările românilor din acest an și evidențiază tendințe generale, lucruri care au captat atenția – iar Black Friday a fost unul dintre ele.
Black Friday 2019, mai exact campania eMAG Black Friday de anul acesta ocupă prima poziție în top 10 căutări pe Google. Iată care este topul complet:
- eMAG Black Friday;
- Razvan Ciobanu;
- About You;
- Rezultate alegeri europarlamentare;
- Cameron Boyce;
- Rezultate alegeri prezidențiale;
- Vremea în București;
- iPhone 11;
- Marcel Toader;
- România – Suedia.
După cum se poate observa, interesul pentru ofertele de Black Friday 2019 de la eMAG a fost chiar mai mare decât cel pentru rezultatele alegerilor prezidențiale. Desigur, pentru acest tip de informații românii s-au putut baza și pe alte canale media, nu doar pe internet, motiv pentru care și căutările au fost mai puține în timp ce Black Friday la eMAG a fost un eveniment exclusiv online.
Despre eMAG Black Friday putem spune că a fost o campanie ce a urmat formula clasică a evenimentului de peste ocean, cu excepția datei de start. Cunoscutul retailer ne-a așteptat cu reduceri de Black Friday în data de 15 noiembrie 2019, pentru o singură zi de prețuri promoționale. Reducerile au fost atractive, iar selecția de produse foarte mare. Zeci de mii de produse de pe site au beneficiat de prețuri mai mici, iar procentele de discount au depășit 80% în anumite cazuri.
Anul acesta putem observa o creștere considerabilă a interesului față de evenimentul Black Friday, cel puțin de cel de la eMAG. În 2018, același eveniment ocupa locul 3 în topul de căutări Google, în timp ce acum acesta ocupă locul 1. De menționat este faptul că acest top nu reflectă musai numărul de căutări, ci mai degrabă căutările care au înregistrat o creștere seminificativă. Cu alte cuvinte, nu însemnă că cel mai cutat lucru pe Google în 2019 a fost „eMAG Black Friday”, ci faptul că acesta a înregistrat o creștere mare față de anul anterior
Restul topurilor de căutări Google 2019 se referă la top 10 căutări rețete, top 10 „Ce este …?”, top 10 căutări versuri și top 10 „Cum să …/Cum se …?”. Ceea ce ne-a atras nouă atenția a fost exact această creștere în interesul pentru Black Friday – e adevărat, izolat pe campania organizată de către eMAG. Suntem curioși cum va evolua această tendință în anul ce urmează și dacă va duce la o creștere semnificativă a comerțului online din România.
Lasă un răspuns