• Acasa
  • Despre noi
  • FAQ
  • Sitemap
  • Contact

Black Friday Mania

  • Magazine
  • Știri
  • Oferte
  • Istoric

Care sunt așteptările românilor de Black Friday 2019?

30 aprilie 2019, 18:08, de CristianaLasă un comentariu

Care sunt așteptările românilor de Black Friday 2019? Iată o întrebare ce merită atenția noastră, dar și a retailerilor online și offline din țară care participă la marele eveniment de discount. Un studiu Trusted.ro & Eureka Insights ne oferă câteva informații valoroase pe acest subiect.

Black Friday România este unul dintre cele mai mediatizate evenimente autohtone de reducere, dar care sunt așteptările românilor de Black Friday 2019?

Black Friday

Care sunt așteptările românilor de Black Friday 2019?

Un studiu Trusted.ro & Eureka Insights ne oferă câteva statistici ale ediției trecute și ne ajută să tragem câteva perspective pentru anul acesta, dar și să răspundem cât mai precis la această întrebare.

Așteptările românilor de Black Friday 2019 – ce au cumpărat în anii trecuți și ce doresc să vadă acum

Black Friday 2018 este cea mai recentă ediție încheiată de Vinerea Neagră în România și a fost și cea mai de succes de până acum. Din acest motiv, dacă dorim să aflăm așteptările românilor de Black Friday 2019, este crucial să reevaluăm această campanie.

Conform studiului realizate de către Trusted.ro & Eureka Insights, 9 din 10 români au fost mulțumiți de Black Friday 2018, mai exact de oferta magazinelor, buna funcționare a site-urilor, calitatea produselor, livrarea rapidă, dar nu și de prețurile puse la bătaie de către retaileri. Mai multe pe acest subiect poate fi citit în acest articol.

Statistici de Black Friday 2018

Românii au fost nemulțumiți de prețurile de Black Friday 2018, conform studiului Trusted.ro & Eureka Insights.

În ciuda acestui aspect, așa cum am spus, ediția din 2018 a fost un adevărat succes și a atras mai mulți români ca niciodată. Nu numai, dar și valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut față de anul precedent.

Conform studiului, în cadrul campaniei 5 din 10 români au cumpărat sau au căutat produse în magazinele online. Un cumpărător a căutat în medie în 6 magazine online pentru a găsi produsul/produsele dorite. În medie, românii au cumpărat 7 produse, 81% fiind pentru uz personal, iar 52% pentru cadouri de Crăciun.

Produsele cele mai căutate de Black Friday 2018 au făcut parte din următoarele categorii:

  1. Fashion, bijuterii și accesorii;
  2. Laptop-uri, telefoane și tablete;
  3. Cosmetice și produse de îngrijire personală:
  4. Electrocasnice și climatizare;
  5. Televizoare, produse foto și audio-video;
  6. Produse pentru casă, bricolaj și petshop;
  7. Cărți, cadouri și produse de birotică;
  8. PC, accesorii periferice și produse software;
  9. Produse pentru copii și bebeluși;
  10. Servicii turistice.
Statistici de Black Friday 2018

Cele mai scumpe produse văndute de Black Friday 2018, conform studiului Trusted.ro & Eureka Insights.

Cât despre cele mai scumpe produse comercializate de Vinerea Neagră în 2018, iată mai jos topul și cât a fost cheltuit în medie pentru acestea:

  1. Servicii turistice – 1.067 de lei;
  2. Laptop, tablete și telefoane – 949 de lei;
  3. TV, audio-video și foto – 855 de lei;
  4. PC, periferice și software – 752 de lei;
  5. Electrocasnice și climatizare – 653 de lei;
  6. Fashion, bijuterii și accesorii – 368 de lei;
  7. Casă, bricolaj și petshop – 362 de lei;
  8. Auto, moto și RCA – 267 de lei,
  9. Sport și activități în aer liber – 254 de lei;
  10. Produse pentru adulți – 229 de lei;
  11. Bilete pentru evenimente și spectacole – 218 lei;
  12. Îngrijire personală și cosmetice – 207 lei;
  13. Jocuri (gaming) – 197;
  14. Jucării, produse pentru copii și bebeluși – 176 de lei;
  15. Carduri cadou – 169 de lei;
  16. Cărți, birotică și cadouri – 121 de lei.

Respondenții care au participat la studiu au cheltuit, în medie, 1.573 de lei pe produse nealimentare în luna noiembrie. S-a observat o diferență a sumei cheltuite și între cele două sexe, bărbații cheltuind în medie 1.836 de lei, în timp ce femeile 1.324 de lei.

De Black Friday 2018 cele mai multe vânzări au fost făcute online, iar iulian Stanciu, CEO eMAG, a afirmat faptul că „Black Friday reprezintă singurul moment din an când e-commerce-ul bate retail-ul tradițional”. În cazul eMAG, Black Friday aduce 8 – 10% din volumul tuturor vânzărilor realizate într-un an.

Tot vis-a-vis de vânzările realizate online, acestea sunt făcute în general la începutul campaniilor de Vinerea Neagră, iar sumele alocate pentru ele sunt mai mari față de cele pentru cumpărăturile offline (1.855 de lei vs. 1.573 de lei). Cu toate acestea, persoanele cumpără mai multe produse din magazinele offline decât din cele online (10 offline vs. 7 online).

De Black Friday 2018 intenția de retur a fost destul de mică (14% online și 7% offline), iar în mare românii au fost mulțumiți de campanie, în special de experiența din magazinele online. În 2018, intenția de cumpărare a crescut la 51% față de 44% în 2017, iar notorietatea evenimentului a crescut la 88% în 2018 față de 79% în 2017. Cei mai mulți cumpărători au declarat că vor dori să participe din nou la următoarea ediție a campaniei.

Așteptările românilor de Black Friday 2019 cu siguranță sunt legate de prețurile pe care le vor pune la dispoziție retailerii, întrucât aceasta ese cea mai mare plângere în momentul de față. Celelelate servicii s-au îmbunătățit considerabil, acesta fiind ultimul „hop” pentru o experiență de discount chiar memorabilă. Sperăm ca retailerii să nu ignore acest aspect și să răspundă acestor dorințe.

Categorie: Istoric Taguri: Black Friday 2018, Black Friday 2019, date statistice, statistici

Distribuie articolul:
 Share

Alte articole despre Black Friday care te-ar mai putea interesa:

Români mulțumiți de Black Friday 20197 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – interesul pentru eveniment a crescut Căutări Google 2019Căutări Google 2019 – Black Friday în top 10 Plângeri de Black FridayPlângeri de Black Friday 2018 la Protecția Consumatorului Prețurile de Black Friday 2018Românii sunt nemulțumiți de prețurile de Black Friday 2018, în ciuda succesului campaniei

Newsletter Black Friday Mania

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Magazine cu oferte de Black Friday

elefant
fashiondays
flanco
orange
ccc
decathlon
top-shop
mathaus
evomag
cel
f64
notino
answear
aboutyou
Fenomenul Black Friday a ajuns în țara noastră în urmă cu 11 ani, când reprezentanții de la eMAG au organizat pentru prima dată Vinerea Neagră în România. Între timp, multe alte magazine online au ales să participe la febra reducerilor de Black Friday, printre ele numărându-se și Altex, evoMAG, Elefant, Cel.ro, Fashion Days, F64 sau Orange. Vezi acum lista magazinelor cu oferte de Black Friday 2022!

Categorii produse de Black Friday

  • Telefoane
  • Tablete
  • Televizoare
  • Laptopuri
  • Echipamente foto
  • Electrocasnice
  • Home & deco
  • Haine
  • Incaltaminte
  • Ceasuri
  • Cosmetice
  • Bijuterii
  • Carti
  • Jucarii
  • Componente IT
  • Auto
  • Vacante
  • Alte produse
  • Toate magazinele

Articole recente Black Friday 2022

Campanie Spring Black Friday 2022 la Elefant

Spring Black Friday 2022 la Elefant – oferte de neratat la mii de produse

Altex Black Friday primavara 2022

Black Friday de primăvară 2022 la Altex până pe 4 mai

Campanie Spring Black Friday 2022 la evoMAG

Spring Black Friday 2022 la evoMAG – reduceri tentante la început de primăvară

Când e Black Friday 2022

Când e Black Friday 2022 în România?

Black Friday 26 noiembrie 2021

Oferte magazine de Black Friday 26 noiembrie 2021 – ce retaileri participă?

Articole populare Black Friday

FashionDays Black Friday 2021

La ce să ne așteptăm de FashionDays Black Friday 2021?

Campanie Black Friday 2021 la Orange

Black Friday 2021 la Orange – prețuri mici și extra reduceri de noapte

Black Friday 2021 evoMAG

Black Friday 2021 la evoMAG – oferte integalactice

Black Friday Flanco 2021

Black Friday 2021 la Flanco a început din octombrie

Comentarii Black Friday România

  • Alexandru la Black Friday PRO 2021 între 14-17 octombrie – reduceri la echipamente foto-video
  • x la Black Friday PRO 2021 între 14-17 octombrie – reduceri la echipamente foto-video
  • Alexandru la Black Friday 2019 la IKEA – mobilă cu design suedez la prețuri promoționale
  • Cristina Panait la Black Friday 2019 la IKEA – mobilă cu design suedez la prețuri promoționale

Posturi recente

  • Campanie Spring Black Friday 2022 la Elefant
    Spring Black Friday 2022 la Elefant - oferte de neratat la mii de...12 mai 2022
  • Altex Black Friday primavara 2022
    Black Friday de primăvară 2022 la Altex până pe 4 mai03 mai 2022
  • Campanie Spring Black Friday 2022 la evoMAG
    Spring Black Friday 2022 la evoMAG - reduceri tentante la început...21 martie 2022
  • Când e Black Friday 2022
    Când e Black Friday 2022 în România?19 ianuarie 2022

Taguri

accesorii Altex Black Friday 2013 Black Friday 2014 Black Friday 2015 Black Friday 2016 Black Friday 2017 Black Friday 2018 Black Friday 2019 Black Friday 2020 data Black Friday electro-IT electrocasnice Elefant.ro eMAG evoMAG fashion genti home & deco imbracaminte incaltaminte ingrijire personala parfumuri telefoane
mai 2022
LMaMiJVSD
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« mart.    
 
Termeni si conditii
Politica datelor personale
  • |Acasă
  • |Magazine
  • |Știri
  • |Oferte
  • |Istoric

© 2022 Black Friday Mania