• Acasa
  • Despre noi
  • FAQ
  • Sitemap
  • Contact

Black Friday Mania

  • Magazine
  • Știri
  • Oferte
  • Istoric

7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – interesul pentru eveniment a crescut

20 decembrie 2019, 14:00, de CristianaLasă un comentariu

La o lună de la marele eveniment de discount, statisticile arată așa – 7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019. Mai mult, se pare că o treime dintre utilizatorii de internet din România și-au folosit economiile pentru a face cumpărături de Black Friday – află mai multe!

Cea de-a noua ediție de Black Friday România s-a încheiat, iar statisticile arată faptul că interesul a crescut față de anii anteriori. Au fost mulți români mulțumiți de Black Friday 2019, mai exact 7 din 10, iar numărul celor care fac cumpărături în cadrul evenimentului de discount este în creștere.

Români mulțumiți de Black Friday 2019

7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – află mai multe!

Românii sunt mult mai dispuși să participe la campania de Black Friday și se pregătesc din timp pentru eveniment. Despre aceste statistici și nu numai poți citi în continuare mai jos, datele fiind luat dintr-ul studiu Starcom în parteneriat cu Kantar TNS.

7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – cum a evoluat campania „neagră”

Înainte de finalul de an vom vorbi despre câteva date statistice referitoare la evenimentul Black Friday România din 2019. Spre bucuria organizatorilor și nu numai, datele arată faptul că au fost 7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019.

Mulți utilizatori din mediul urban au declarat că primele campanii de reduceri de Black Friday care au început înaintea datei oficiale le-au captat atenția și le-au crescut interesul pentru întregul eveniment. Datele arată o creștere de 35% în 2019 față de 21% în 2018.

O altă informație interesantă este aceea că mulți dintre românii utilizatori de internet și-au pregătit din timp coșul de cumpărături de Black Friday, chiar cu 3 – 4 săptămâni înainte de începerea campaniilor. Motivul este simplu – teama de a nu rata produsele dorite. Tocmai din acest motiv o parte dintre cumpărători își aciziționează produsele chiar mai repede.

Statistici

Interesul pentru Black Friday a crescut în urma ediției din 2019.

Social media a avut o influență clară și în creștere în anul 2019, fiind și una dintre principalele surse de informare cu privire la evenimentul Black Friday România. Prin platformele sociale evenimentul a putut fi promovat cu ușurință și de către bloggeri, persoane publice, vloggeri, care au influențat deciziile de alegere sau cumpărare a unor produse de Black Friday.

Anii trecuți au fost destul de controverați din punct de vedere al reducerilor puse la bătaie de către retaileri. În 2019 se pare că această imagine s-a îmbunătățit, jumătate dintre utilizatorii de internet considerând reducerile normale sau acceptabile. Acest lucru a dus la un scor de satisfacție mai mare decât în 2018 – 74% vs. 53%. Posibil ca tocmai din acest motiv să existe în momentul de față și un interes mai mare pentru campania de Black Friday 2020 – 72% dintre utilizatori așteaptă campania de anul viitor.

În studiul Starcom în parteneriat cu Kantar TNS ni se spune și care au fost principalele puncte de interes ale românilor în cadrul Black Friday 2019. Cele mai mari sume au fost cheltuite pe televizoare și aparate electronice (în medie 800 de lei), precum și telefoane mobile, tablete și accesorii (în medie 660 de lei). 34% dintre persoanele care au participat la sondaj și-au folosit economiile pentru cumpărăturile de Black Friday, iar 18% au folosit carduri de credit.

Conform studiului făcut pe un eșantion de 1.046 de respondenți, evenimentul Black Friday România a înregistrat o creștere semnificativă în anul 2019 și a trezit interesul și mulțumirea multor utilizatori. Suntem curioși să vedem în ce fel se vor manifesta aceste statistici pentru anul următor și dacă vor influența în vreun fel vânzările din 2020. Sperăm ca aceste date favorabile să fie un imbold și pentru retaileri de a organiza în continuare campanii corecte și ofertante, pentru că, așa cum se poate observa, toată lumea are de câștigat după urma acestora!

Categorie: Stiri Taguri: Black Friday 2019, date statistice, statistici

Distribuie articolul:
 Share

Alte articole despre Black Friday care te-ar mai putea interesa:

Statistici de Black Friday 2019Statistici de Black Friday 2019 în România Căutări Google 2019Căutări Google 2019 – Black Friday în top 10 Black FridayCare sunt așteptările românilor de Black Friday 2019? interes black friday 2015Interesul romanilor pentru Black Friday a crescut si in 2015

Newsletter Black Friday Mania

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Magazine cu oferte de Black Friday

elefant
fashiondays
flanco
orange
ccc
decathlon
top-shop
mathaus
evomag
cel
f64
notino
answear
aboutyou
Fenomenul Black Friday a ajuns în țara noastră în urmă cu 11 ani, când reprezentanții de la eMAG au organizat pentru prima dată Vinerea Neagră în România. Între timp, multe alte magazine online au ales să participe la febra reducerilor de Black Friday, printre ele numărându-se și Altex, evoMAG, Elefant, Cel.ro, Fashion Days, F64 sau Orange. Vezi acum lista magazinelor cu oferte de Black Friday 2022!

Categorii produse de Black Friday

  • Telefoane
  • Tablete
  • Televizoare
  • Laptopuri
  • Echipamente foto
  • Electrocasnice
  • Home & deco
  • Haine
  • Incaltaminte
  • Ceasuri
  • Cosmetice
  • Bijuterii
  • Carti
  • Jucarii
  • Componente IT
  • Auto
  • Vacante
  • Alte produse
  • Toate magazinele

Articole recente Black Friday 2022

Campanie Spring Black Friday 2022 la Elefant

Spring Black Friday 2022 la Elefant – oferte de neratat la mii de produse

Altex Black Friday primavara 2022

Black Friday de primăvară 2022 la Altex până pe 4 mai

Campanie Spring Black Friday 2022 la evoMAG

Spring Black Friday 2022 la evoMAG – reduceri tentante la început de primăvară

Când e Black Friday 2022

Când e Black Friday 2022 în România?

Black Friday 26 noiembrie 2021

Oferte magazine de Black Friday 26 noiembrie 2021 – ce retaileri participă?

Articole populare Black Friday

FashionDays Black Friday 2021

La ce să ne așteptăm de FashionDays Black Friday 2021?

Campanie Black Friday 2021 la Orange

Black Friday 2021 la Orange – prețuri mici și extra reduceri de noapte

Black Friday 2021 evoMAG

Black Friday 2021 la evoMAG – oferte integalactice

Black Friday Flanco 2021

Black Friday 2021 la Flanco a început din octombrie

Comentarii Black Friday România

  • Alexandru la Black Friday PRO 2021 între 14-17 octombrie – reduceri la echipamente foto-video
  • x la Black Friday PRO 2021 între 14-17 octombrie – reduceri la echipamente foto-video
  • Alexandru la Black Friday 2019 la IKEA – mobilă cu design suedez la prețuri promoționale
  • Cristina Panait la Black Friday 2019 la IKEA – mobilă cu design suedez la prețuri promoționale

Posturi recente

  • Campanie Spring Black Friday 2022 la Elefant
    Spring Black Friday 2022 la Elefant - oferte de neratat la mii de...12 mai 2022
  • Altex Black Friday primavara 2022
    Black Friday de primăvară 2022 la Altex până pe 4 mai03 mai 2022
  • Campanie Spring Black Friday 2022 la evoMAG
    Spring Black Friday 2022 la evoMAG - reduceri tentante la început...21 martie 2022
  • Când e Black Friday 2022
    Când e Black Friday 2022 în România?19 ianuarie 2022

Taguri

accesorii Altex Black Friday 2013 Black Friday 2014 Black Friday 2015 Black Friday 2016 Black Friday 2017 Black Friday 2018 Black Friday 2019 Black Friday 2020 data Black Friday electro-IT electrocasnice Elefant.ro eMAG evoMAG fashion genti home & deco imbracaminte incaltaminte ingrijire personala parfumuri telefoane
mai 2022
LMaMiJVSD
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« mart.    
 
Termeni si conditii
Politica datelor personale
  • |Acasă
  • |Magazine
  • |Știri
  • |Oferte
  • |Istoric

© 2022 Black Friday Mania