La o lună de la marele eveniment de discount, statisticile arată așa – 7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019. Mai mult, se pare că o treime dintre utilizatorii de internet din România și-au folosit economiile pentru a face cumpărături de Black Friday – află mai multe!
Cea de-a noua ediție de Black Friday România s-a încheiat, iar statisticile arată faptul că interesul a crescut față de anii anteriori. Au fost mulți români mulțumiți de Black Friday 2019, mai exact 7 din 10, iar numărul celor care fac cumpărături în cadrul evenimentului de discount este în creștere.

7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – află mai multe!
Românii sunt mult mai dispuși să participe la campania de Black Friday și se pregătesc din timp pentru eveniment. Despre aceste statistici și nu numai poți citi în continuare mai jos, datele fiind luat dintr-ul studiu Starcom în parteneriat cu Kantar TNS.
7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019 – cum a evoluat campania „neagră”
Înainte de finalul de an vom vorbi despre câteva date statistice referitoare la evenimentul Black Friday România din 2019. Spre bucuria organizatorilor și nu numai, datele arată faptul că au fost 7 din 10 români mulțumiți de Black Friday 2019.
Mulți utilizatori din mediul urban au declarat că primele campanii de reduceri de Black Friday care au început înaintea datei oficiale le-au captat atenția și le-au crescut interesul pentru întregul eveniment. Datele arată o creștere de 35% în 2019 față de 21% în 2018.
O altă informație interesantă este aceea că mulți dintre românii utilizatori de internet și-au pregătit din timp coșul de cumpărături de Black Friday, chiar cu 3 – 4 săptămâni înainte de începerea campaniilor. Motivul este simplu – teama de a nu rata produsele dorite. Tocmai din acest motiv o parte dintre cumpărători își aciziționează produsele chiar mai repede.

Interesul pentru Black Friday a crescut în urma ediției din 2019.
Social media a avut o influență clară și în creștere în anul 2019, fiind și una dintre principalele surse de informare cu privire la evenimentul Black Friday România. Prin platformele sociale evenimentul a putut fi promovat cu ușurință și de către bloggeri, persoane publice, vloggeri, care au influențat deciziile de alegere sau cumpărare a unor produse de Black Friday.
Anii trecuți au fost destul de controverați din punct de vedere al reducerilor puse la bătaie de către retaileri. În 2019 se pare că această imagine s-a îmbunătățit, jumătate dintre utilizatorii de internet considerând reducerile normale sau acceptabile. Acest lucru a dus la un scor de satisfacție mai mare decât în 2018 – 74% vs. 53%. Posibil ca tocmai din acest motiv să existe în momentul de față și un interes mai mare pentru campania de Black Friday 2020 – 72% dintre utilizatori așteaptă campania de anul viitor.
În studiul Starcom în parteneriat cu Kantar TNS ni se spune și care au fost principalele puncte de interes ale românilor în cadrul Black Friday 2019. Cele mai mari sume au fost cheltuite pe televizoare și aparate electronice (în medie 800 de lei), precum și telefoane mobile, tablete și accesorii (în medie 660 de lei). 34% dintre persoanele care au participat la sondaj și-au folosit economiile pentru cumpărăturile de Black Friday, iar 18% au folosit carduri de credit.
Conform studiului făcut pe un eșantion de 1.046 de respondenți, evenimentul Black Friday România a înregistrat o creștere semnificativă în anul 2019 și a trezit interesul și mulțumirea multor utilizatori. Suntem curioși să vedem în ce fel se vor manifesta aceste statistici pentru anul următor și dacă vor influența în vreun fel vânzările din 2020. Sperăm ca aceste date favorabile să fie un imbold și pentru retaileri de a organiza în continuare campanii corecte și ofertante, pentru că, așa cum se poate observa, toată lumea are de câștigat după urma acestora!
Lasă un răspuns