Interesul romanilor pentru Black Friday este mai mare decat al persoanelor care locuiesc in alte tari, ne spune un reprezentant al Google Romania. Consumatorii din plan local de abia asteapta acest eveniment de amploare pentru a cumpara articole IT, home & deco si fashion. Iata cateva detalii interesante despre popularitatea festivalului reducerilor printre romani!
Discounturile fac cu ochiul oricarei persoane, indiferent unde locuieste sau ce buget ar avea. Oricine vrea sa mai scuteasca bani la orice achizitie, iar daca inlocuirea unui produs nu este absolut necesara, atunci campaniile promotionale mari, precum Black Friday, sunt ideale pentru a cumpara un articol nou.
Inca de cand Vinerea Neagra a patruns pe plan local, romanii au primit-o cu bratele larg deschise. Chiar daca unii spun ca evenimentul nu mai e ce-a fost sau ca reducerile nu sunt reale, nu este un secret ca Black Friday genereaza un interes enorm printre consumatorii din Romania.
O confirmare vine din parea unei reprezentante Google Romania, care spune ca interesul romanilor pentru Black Friday in 2015 a fost mai mare in tara noastra decat in oricare alta tara.
Interesul romanilor pentru Black Friday – cel mai mare din lume in 2015
Ela Moraru, Industry Manager la Google Romania, a fost prezenta la Gala Premiilor eCommerce din Romania. Editia a 10-a a festivitatilor a avut loc inspre finalul anului trecut si, cum Vinerea Neagra este concentrat pe comertul online, acest subiect de discutie nu putea sa lipseasca din agenda.
Conform statisticilor Google, romanii au fost autorii celei mai mari cresteri procentuale a cautarilor referitoare la Black Friday. Intr-un articol recent am aflat ca evenimentul s-a aflat in topul cautarilor Google Romania in 2015, insa credem ca putine persoane s-ar fi gandit ca popularitatea Vinerii Negre a continuat sa creasca atat de mult comparativ cu anii precedenti.
Nu exista oameni in lume care sa astepte acest festivalul al reducerilor mai mult decat romanii, a declarat Ela Moraru. Este de asteptat ca interesul romanilor pentru Black Friday sa creasca si in 2016.
Articolele IT, home & deco si fashion au fost cele mai cumparate de romani anul trecut
Piata de comert electronic din Romania s-a invartit in jurul a 1,5 miliarde de euro anul trecut. Aceasta suma nu include si platile facturilor, spectacolelor, biletelor de avion sau serviciilor, ceea ce inseamna ca increderea romanilor in eCommerce continua sa creasca la randul ei.
Cele mai populare categorii de produse sunt cele IT, home & deco si fashion. Articolele incluse in aceste game au generat cele mai mari vanzari de-a lungul anului in Romania.
Un amanunt interesant este faptul ca romanii incep sa migreze catre dispozitivele mobile. Traficul generat de pe smartphone-uri si tablete a fost de 35% in 2015, o crestere de 100% comparativ cu 2014.
Estimarile Google Romania arata ca traficul general de mobile va depasi piata desktop in Romania anului 2016. Ramane de vazut ce influenta va avea si Vinerea Neagra asupra acestui fapt. Daca vrei sa fii pregatit din timp pentru eveniment, atunci poti afla cand incepe Black Friday 2016.
Lasă un răspuns