Începutul de an aduce mereu cu sine întrebarea când va avea loc noua ediție de Black Friday în România? Știm că mai este mult până la Black Friday 2020, dar chiar și așa vrem să tragem câteva perspective despre noua ediție chiar la debutul anului.
Actualizare articol (13.10.2020): eMAG tocmai a anunțat că va organiza Black Friday 2020 pe 13 noiembrie.
Un nou an cu noi posibilități – aceasta este vorba pe care o auzim și o spunem la debutul anului. Iar 2020 aduce noi posibilități și atunci când vine vorba de cumpărături. Află de pe-acum când va fi Black Friday 2020 în România!

Când e Black Friday 2020? Află de la noi!
Mai avem de așteptat luni de zile până la noua ediție oficială de Black Friday, dar nouă ne place să ne pregătim din timp și să avem măcar data startului trecută în calendar. Mai jos vom discuta despre aceasta, dar și despre edițiile trecute și așteptările pentru noua campanie „neagră”.
Black Friday 2020 în România – când este data oficială anul acesta?
Când este Black Friday 2020 în România? Iată o întrebare cu care ne-am început anul. Noua ediție a deja faimoasei campanii de discount este la luni de zile depărtare, dar noi vrem să fim pregătiți din timp pentru a prinde cle mai multe oferte din an!
Răspunsul la această întrebare nu este totuși atât de simplu, întrucât deja tradiția unei singure zile cu dată fixă pentru reduceri nu se mai aplică demult. Retailerii apelează la strategiiproprii de promovare a evenimentului, astfel încât unii dau startul la reduceri chiar și cu o lună mai devreme. În ciuda acestui fapt, exist o dată considerată de toată lumea ca fiind data oficială, în jurul căreia gravitează cele mai importante reduceri din luna noiembrie. La această dată se aliniază și cel mai mare retailer online din țară, eMAG – considerat și „părintele” Black Friday-ului românesc.
Astfel, cel mai bun răspuns la întrebare este data oficială pentru anul acesta – cu alte cuvinte, Black Friday 2020 va avea loc cel mai probabil pe 20 noiembrie. Ăn mod normal, conform tradiției americane, data oficială ar fi trebuit să fie 27 noiembrie 2020, dar de ani de zile retailerii de la noi au devansat data cu o săptămână față de cea de peste ocean. Desigur, nu este exclus să avem parte de două perioade mari de reduceri, una pe 20 noiembrie, iar cealaltă pe 27 noiembrie.

Ne pregătim pentru o nouă campanie de Black Friday România!
Iată și o retrospectivă cu datele oficiale Black Friday România, de la debutul evenimentului și până în prezent:
- Black Friday 2011 – 25 noiembrie;
- Black Friday 2012 – 23 noiembrie;
- Black Friday 2013 – 22 noiembrie;
- Black Friday 2014 – 21 noiembrie;
- Black Friday 2015 – 20 noiembrie;
- Black Friday 2016 – 18 noiembrie;
- Black Friday 2017 – 17 noiembrie;
- Black Friday 2018 – 16 noiembrie;
- Black Friday 2019 – 15 noiembrie.
Așa cum am spus, mulți retaileri nu respectă data oficială stabilită, astfel încât putem să ne așteptăm la primele oferte de Black Friday chiar din luna septembrie. Fiecare magazin încearcă diverse startegii de promovare a evenimentului, întrucât competiția este foarte mare. Chiar și pentru retailerii care dau startul la discounturi mai devreme, data oficială va reprezenta apogeul campaniei promoționale, în care este foarte posibil să lanseze noi oferte și noi stocuri.
Ce așteptări avem de Black Friday 2020?
Nu putem încheia acest articol fără să tragem câteva perspective și referitoare la ofertele de care vom avea parte de Black Friday 2020. Mai exact, care vor fi reducerile pe care le vor promova retailerii autohtoni?
La această întrebare ne este, desigur, mai greu să răspundem. Putem presupune faptul că magazinele autohtone vor dori să păstreze cel puțin standardele anilor trecuți, când am avut parte inclusiv de reduceri de peste 90%. Un lucru important de menționat este acela că ediția de Black Friday 2018 a fost de departe cea mai de succes din ultimii ani, nu doar din perspectiva vânzărilor, ci și din reacția generală a publicului. Față de campaniile anterioare, acesta a fost mult mai apreciată de către clienți, care s-au declarat în mare parte mulțumiți de serviciile acordate de retaileri, cât și de prețuri și reduceri.
Acest succes a generat un interes mai mare pentru ediția următoare – adică Black Friday 2020 – în comparație cu alți ani, în care dezamăgirea a provocat o scădere a interesului față de următoarea campanie. Cu alte cuvinte, atât publicul, cât și magazinele au speranțe destul de mari pentru campania de anul acesta, care sperăm să se ridicie la nivelul acestor așteptări.
Black Friday România este un eveniment care ia amloare de la an la an și ajută la dezvoltarea comerțului online în țară. Este important ca magazinele să țină cont de dorințele publicului și să se străduiasc să organizeze campanii avantajoase și, cel mai important, corecte. Sperăm ca și anul acesta să avem parte de surprize plăcute de Black Friday 2020 – vom reveni cu informații pe măsură ce le aflăm și noi!
Vreau sa aflu noutati