In primavara anului 2013, chiar inaintea sarbatorilor pascale, magazinul online WatchShop ne-a oferit promotii de Paste la ceasuri, intr-un eveniment intitulat Black Easter. Adica sora primavaratica a celebrei Black Friday. Intocmai ca in cazul perioadei de reduceri programate pentru inceputul iernii, si cea de Paste a cunoscut o extensie anul acesta.
Daca in SUA comerciantii folosesc venirea primaverii drept pretext pentru lansarea unor campanii promotionale noi, sub umbrela „Spring Black Friday„, in Romania exista de cativa ani „Black Easter”, promovat de unele magazine online.
Black Easter la WatchShop: mai Black decat Black Friday!
In loc de o singura zi in care doritorii pot beneficia de reduceri, in 2014 oferta este acum valabila pentru mai bine de doua saptamani. Astfel, in perioada 7-23 aprilie, clientii WatchShop pot gasi pe site promotii atractive la ceasuri pentru ambele sexe si pentru toate varstele. La vanzare sunt scoase cele mai noi produse de la firme renumite precum Tissot, Swiss Legend, Casio, Seiko, Hugo Boss, Invicta, Calvin Klein sau Tommy Hilfiger.
Interesant este faptul ca, fata de anul trecut, si reducerile au crescut simtitor. Daca in 2013 cea mai mare a fost de 40%, acum se ajunge si la diminuari de pret de pana la 80%.
O alta propunere interesanta cu care vine watchshop.ro este perioada generoasa de retur, una dintre cele mai lungi intalnite la magazinele online din Romania. Clientii nemultumiti au 365 de zile la dispozitie pentru a inapoia produsele cumparate, iar in cazul in care acest lucru se intampla, banii vor fi rambursati. Verificati insa pe site si conditiile care trebuie indeplinite pentru returnarea produselor.
Alt avantaj oferit de WatchShop il reprezinta si sistemul de plata in rate. Cumparatorii pot opta pentru 2 pana la 12 transe lunare pentru a achita produsele, iar, in cazul in care marfa nu intruneste pretentiile clientului, poate fi returnata in 10 zile lucratoare.
WatchShop este unul dintre cei mai vechi vanzatori online de ceasuri in Romania, cu o istorie de peste patru ani si cu aproape 500 de modele de ceasuri pe stoc. Magazinul online WatchShop.ro este acreditat de Trusted.ro, un organism independent care verifica si atesta anumite standarde minime pe care site-urile trebuie sa le respecte pentru certificare.
TopCeas vine tare pe turnanta
Si pe topceas.ro puteti gasi ceasul preferat. TopCeas a participat la Black Friday 2013 cu reduceri importante, insa chiar si pe parcursul anului ofera promotii la diverse modele.
Printre marcile disponibile pe site se numara Calvin Klein, DKNY, Emporio Armani, Fossil, Hugo Boss, Karl Breitner ori Tissot. De asemenea, topceas.ro are si o sectiune dedicata marcilor premium-lux, dintre care amintim: Armand Nicolet, Chopard, Maurice Lacroix, Paul Picot, Porsche Design sau Zenith.
Toate avantajele si beneficiile oferite sunt reunite intr-o pagina dedicata pe topceas.ro. Amintim doar cateva: varianta platii in rate, garantia de 2 ani, promptitudinea livrarii si optiunea impachetarii produsului sub forma de cadou si expedierea direct la beneficiar. TopCeas se afla pe piata romaneasca de profil de peste 5 ani, conform informatiilor de pe site.
Exista o oarecare reticenta initiala in a cumpara lucruri mai scumpe de pe Internet. Totusi, consumatorul este protejat de lege si are posibilitatea returnarii produselor in termen de 10 zile de la primirea lor. Este indicat sa consultati pe fiecare site in parte conditiile exacte in care se pot returna produsele.
Comertul online este pe un trend ascendent si in Romania, date preliminare ridicand valoarea totala generata de vanzarile pe Internet (fara a include plata online a facturilor la utilitati) la aproximativ 600 de milioane de euro in 2013.
Urmează din nou o crestere economica?
Produsul intern brut al Romaniei a inregistrat o crestere de 3,5% in 2013 – conform ultimelor estimari ale Institutului National de Statistica. Anul trecut a consemnat in Romania o urcare de 6,9% in privinta valorii vanzarilor pe piata bunurilor de folosinta indelungata. Aparent, un rol special l-au avut incasarile obtinute in ultimul trimestru al anului, in special in saptamanile in care s-au desfasurat promotiile Black Friday.
Ramane de vazut daca si vanzarile din preajma sarbatorilor de Paste vor capata in timp aceeasi amploare si se vor transforma intr-un adevarat „boom” pentru PIB-ul Romaniei. Cat priveste denumirea de Black Easter, probabil aceasta nu va ajunge si nu va depasi niciodata notorietatea Black Friday.
Lasă un răspuns